Support & Hulp
Directe toegang tot onze experts. Geen ticketsysteem, persoonlijk contact met snelle respons.
Kantooruren
Maandag t/m Vrijdag
8:30 - 17:00 uur
Response time
Binnen 1 werkdag
Remote Support
Laat onze experts direct zien wat er aan de hand is. Snelle diagnose en oplossing via TeamViewer.
TeamViewer Quick Support (Light)
Lichte versie.
DownloadTeamViewer Quick Support (Dark)
Donkere versie voor minder oogbelasting.
DownloadHoe werkt TeamViewer?
- Download de geselecteerde TeamViewer versie
- Start het programma (het support ID wordt automatisch met de medewerker gedeeld)
- Geef toestemming voor remote toegang
- Onze experts diagnosticeren en lossen het probleem op
- Sluit de verbinding af wanneer je klaar bent
Veelgestelde Vragen
Hoe snel krijg ik hulp?▼
We streven ernaar om alle verzoeken binnen 1 werkdag te beantwoorden. Voor spoedige zaken kun je ook direct bellen naar 070 820 0360.
Welke contactkanalen kunnen we gebruiken?▼
Je kunt contact opnemen via e-mail (support@provolve.nl), WhatsApp, telefoon of remote support via TeamViewer.
Hoe veilig is remote support?▼
TeamViewer maakt gebruik van end-to-end encryptie. Je hebt volledige controle en kunt de sessie op elk moment beëindigen.
Zijn jullie buiten kantooruren bereikbaar?▼
Nee, buiten kantooruren zijn we niet bereikbaar. Onze kantooruren zijn maandag tot vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. In bepaalde gevallen maken we afspraken om buiten kantoortijden bereikbaar te zijn. Neem hiervoor contact op.
Wat soort problemen kunnen jullie helpen?▼
We helpen graag alles wat we leveren op onze drie pijlers: applicaties, werkplek en cloud. Denk hierbij aan de Microsoft Modern Workplace, Azure, Microsoft 365 en de M365 Apps, Easy Software Deployment en meer. Beschrijf je probleem en we kijken hoe we je kunnen ondersteunen.
Klaar voor meer informatie?
Neem contact op met ons support team of plan een gesprek met één van onze experts.
